Rólunk

Cégtörténet

 

A P-Invent Kft. 2001-ben alakult azzal a céllal, hogy magas színvonalú üzletviteli tanácsadást, könyvelési szolgáltatásokat és pályázati támogatási megoldásokat nyújtson hazai vállalkozások és intézmények számára.

Ügyfélkörünk : mikro-, kis- és középvállalkozásoktól kezdve egészen multinacionális nagyvállalatokig és állami intézményekig , nonprofit cégek, egyesületek és számos ágazat szereplői megtalálhatóak partnereink között.

 Személyre szabott megközelítésben, a partneri együttműködésben és a hosszú távú, bizalmi kapcsolatok kiépítésében hiszünk.

Mit kínálunk?

 

Dedikált kapcsolattartó, aki tényleg elérhető.

Valós idejű pénzügyi rálátás.
Digitalizált könyvelésünk révén ügyfeleink mindig tisztában lehetnek aktuális adataikkal – nem csak év végén.

 Proaktív adózási szemlélet.
 Előre gondolkodunk, tanácsot adunk, és segítünk a legjobb döntéseket meghozni.

Szakmai háttér – 20+ év tapasztalat.
Több évtizedes tapasztalat és állandó jogszabálykövetés áll minden döntés mögött

 

Miért válasszon minket?

Személyre szabott figyelem
Minden ügyfelünkkel dedikált kapcsolattartó foglalkozik – így a kommunikáció gyors, pontos és átlátható.

 100%-ban digitalizált folyamatok,
papírmentes ügyintézés – bizonylatfeltöltés, jelentések és könyvelési anyagok online, biztonságos felületen keresztül.

 Folyamatosan követjük a jogszabályi változásokat, így Ön mindig biztos lehet benne, hogy vállalkozása megfelel az aktuális előírásoknak.

 Átlátható adózási tanácsadás
Nemcsak könyvelünk, hanem segítünk optimalizálni a pénzügyeit – törvényes és tudatos adótervezéssel.

Eredményeink

 

  • Több mint 35 milliárd forint elnyert támogatás partnereink részére

  • 85%-os pályázati sikerarány

  • Több száz sikeres projekt az elmúlt két évtizedben

  • Kiemelkedő tapasztalat különböző támogatási területeken: gazdaságfejlesztés, K+F, megújuló energia, oktatás, egészségügy, ipari innováció

  • 100+ könyvelt vállalkozás
  •  Iparág specifikus ismeretek (építőipar, egészségügy, marketing ügynökség, informatika,  ingatlan forgalmazás, szépségipar)
  • 20+ év szakmai tapasztalat

Partnerség

  • Proaktív tanácsadás (pl. időben jelezni adózási vagy likviditási problémát)

  • Negyedéves pénzügyi riport/kiértékelés  a cégvezetőnek

  • Segítség stratégiai tervezéshez, nemcsak adminisztráció

Automatizálás

  • Kényelmes dokumentumfeltöltés (pl. mobilapp, drag&drop)

  • Automatizált e-mail értesítések határidőkről, változásokról

  • Integráció a számlázó illetve a NAV rendszereivel

Információ

  • Havi 1 rövid hírlevél vállalkozóknak: adótipp, változás, figyelmeztetés

  • Webináriumok vagy kis videók: „Mit jelent az átalányadó?” stb.

  • Aktív kommunikáció – elérhetőség, gyors reakcióidő

Ügyfél elégedettség

  • Rendszeresrövid ügyfél-elégedettségi kérdőív

  • Ötleteket és fejlesztési javaslatokat is várunk tapasztalatai formálják legjobban a munkánkat.

  • A kapott információkat beépítjük működésünkbe, hogy szolgáltatásaink valóban értéket teremtsenek.

Te álmod a mi küldetésünk

Küldetésünk

Célunk, hogy megbízható, átlátható és személyre szabott szolgáltatást  nyújtsunk ügyfeleinknek, amelyre hosszú távon is bizalommal támaszkodhatnak.

Akik minket választottak

Partnerink

Küldetésünk, hogy ne csupán könyvelési szolgáltatást nyújtsunk, hanem olyan stratégiai partnerré váljunk, aki segíti a vállalkozások tudatos pénzügyi tervezését, fejlődését és fenntartható működését.

Ajánlatkérés

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

P-INVENT Konzultációs, Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Cg. 13-09-213006
Adószám: 12764224-2-13

Kapcsolat